Angel of Ashes

Direktlänk till inlägg 9 december 2014

Pappaledig

Av Patrik Lejderung - 9 december 2014 12:42

Har varit hemma 5 veckor nu med båda grabbarna. Har varit riktigt mysigt och man har knutit starkare band. Kommer sakna detta när jag går till jobbet på måndag ??. Anledningen till denna pappaperiod är att sambon har haft praktik på en förskola via hennes utbildning till förskollärare.

 
 
Oslofru

Oslofru

9 december 2014 13:31

Så mysigt att få vara pappaledig. Min man ser jättemycket fram emot sin pappaledighet. Tror det är viktigt för barnen att få egentid med sin pappa :)

http://www.oslofru.com

Patrik Lejderung

9 december 2014 13:38

Ja. Och som sagt, det är supermysigt och bra för banden med ?. Han ha något roligt att se fram mot ?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patrik Lejderung - 14 december 2014 10:02


Idag åker sambon och lillen till skolan i Härnösand. De kommer hem på torsdag igen. Jag ska börja jobba igen och har den äldsta minstingen hemma. Så idag blev det storkok på kycklinggryta, köttfärssås och grönsaker. Ja, lite pasta och ris med (fullk...

Av Patrik Lejderung - 11 december 2014 20:27

Vi tog en sväng till Gävle igår. Anledningen var att vi var in och fotograferade minstingen Melvin för någon vecka sedan. Och igår var det dags att välja vilka som skulle framkallas. Totalt blev det 4 bilder: en med finkläder, en naken på magen, en n...

Av Patrik Lejderung - 18 juli 2014 19:20

Idag blir det kvällsmat baserat på lite medelhavstema. Här kommer receptet;500g nötfärs 3-4 klyftor vitlök 1 röd peppar (mild eftersom barn ska äta detta) 1 gul lökCa 200g fetaost 8-10 oliver 1-2 äggHacka fetaost, lök, röd peppar och oliver. Häll det...

Av Patrik Lejderung - 20 juli 2013 17:34

Nu har vi stått och gjort mat till William. Det blir couscous med mixad broccoli och paprika/majs. Till det blir det mosad lax och hela ärtor. Det hela är kryddat men självklart utan salt. Och grädde på det. ...

Av Patrik Lejderung - 20 juli 2013 14:00

Hej. Började dagen med att gå upp vid åtta. Tog då lite egen tid medan mina älsklingar sov vidare och kollade upp lite hits på Spotify. När de vaknade så åt vi alla frukost och gick sedan på en promenad på ca fem kilometer. När vi nästan var hemma så...

Presentation


Hej!
Patrik heter jag och här kan ni läsa om mitt liv som pappa och fästman.

Vårt kärleksbarn:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014
>>>

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards