Angel of Ashes

Alla inlägg den 18 april 2011

Av Patrik Lejderung - 18 april 2011 21:53

Hej hej!


Ja, då var första arbetsdagen efter semestern avklarad. Och det blev en redig sådan. Började kl. 07.00 och slutade 21.25 Det kallar jag arbetspass. Så nu är man väldigt mörbultad i kroppen. Men annars var det väldigt trevligt att få komma tillbaka och träffa mina arbetskamrater igen. Vi hade väldigt roligt idag. Och så får man inte glömma rasterna. Man satt ute i solen och njöt och sög in strålar av energi och värme. Det gjorde verkligen att man orkade lite mer. Men som tur är så är det  kortvecka och så blir det en härlig långhelg sedan. Och så blir det pengar förstås.


Det negativa idag var dock att vi var så många som arbetade idag så jag fick inte äta lunch med min älskling. Det var tråkigt, men vi fick en fika i solen tillsammans på eftermiddagen i alla fall. Men nu sitter jag hemma med henne och kan ägna min tid åt henne och ingen annan.


Nej, nu närmar sig sängen med stormsteg. Energin är verkligen tömd. Men jag återkommer snart med fler inlägg. Ha det och på återseende.


Ciao

/Patrik

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Patrik heter jag och här kan ni läsa om mitt liv som pappa och fästman.

Vårt kärleksbarn:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards