Angel of Ashes

Alla inlägg under september 2012

Av Patrik Lejderung - 23 september 2012 16:32

Hej alla. Nu får man nästan skämmas för det var så längesedan man bloggade. Men jag tänkte ta ett snabbt inlägg ikväll.

Allt är bra här hemma. William jollrar och skrattar allt mer för var dag. Vi var till en familjeläkare i tisdags och han väger nu 5420 g. Sjukt vad snabbt han växer. Läkaren och sköterskan blev väligt imponerade av hans nacke och hans joller. Förvånansvärt stark och klar för hans ålder. Det var roligt att höra.

Jag har provat att jobba en vecka med. Det blev så eftersom allt runt körkortet fortsätter denna vecka. Imorgon ska det köras dubbellektion. På tisdag är det dubbellektion och skrivning. Onsdag dubbel och torsdag en enkellektion och uppkörning. Jag kommer uppdatera varje dag hur jag ligger till. Så ha det bra så hörs vi imorgon:-)

Presentation


Hej!
Patrik heter jag och här kan ni läsa om mitt liv som pappa och fästman.

Vårt kärleksbarn:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards