Angel of Ashes

Alla inlägg den 22 juli 2012

Av Patrik Lejderung - 22 juli 2012 20:15

Hej hej!


Ja, då var psykiatriska besöket avklarat och det ser bra ut. Nämnde även för läkaren att skötaren anade Asperger. Då fick jag till svar;

"En skötare är en skötare. Jag är en utbildad och legitimerad läkare. Jag beslutar det." Så det hade jag inte.

Så det var skönt. Och bipolär var inte på frågan. Jag var inte ens i närheten tyckte hon. Så nu kan man leva vidare och med sitt!


Cissi och William mår bra. Han rör på sig och svarar på tilltal och beröring. Och älsklingen har fortfarande halsbränna. Men hon håller minen. Nu bara väntar vi på den stora dagen, hon är nu i vecka 37+2! Så det nalkas och vi båda längtar med våra hela hjärtan! Ska bli så roligt och träffa honom och se vilken personlighet han har.


Vi fick också ett jättefint täcke av Cissis mormor. Som hon sytt mönstret på helt själv. Hon skickade bilder till oss så vi fick välja motiv och det fixade hon! Tack så mycket, Ann-Marie för det underbara täcket! Det kommer användas flitigt:) Och tack Ann-Marie, Ingemar och Lisa & Stig för allt stöd och trevliga möten. Det blir många fler snart:) Även ett stort tack till svärföräldrarna för all hjälp och support! Ni kommer bli underbara släktingar till William!


Jag avslutar med några bilder på täcket och en låt. Och så skriver jag snart igen.


Ciao


     


LÅTEN; http://www.youtube.com/watch?v=Y-IUB62zDlA


Presentation


Hej!
Patrik heter jag och här kan ni läsa om mitt liv som pappa och fästman.

Vårt kärleksbarn:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards