Angel of Ashes

Alla inlägg den 11 december 2014

Av Patrik Lejderung - 11 december 2014 20:27

Vi tog en sväng till Gävle igår. Anledningen var att vi var in och fotograferade minstingen Melvin för någon vecka sedan. Och igår var det dags att välja vilka som skulle framkallas. Totalt blev det 4 bilder: en med finkläder, en naken på magen, en naken på rygg och en naken sittandes. Underbara bilder med underbara leenden.
På väg hem så svängde vi in till Valbo. Ikea var ett av ställena vi gick in på. De har ju en grej där som är lite skoj. Man kan ju köpa ett gosedjur eller en bok och skänka till välgörenhet. Och för varje köpt sak som gick inom denna kategori så skänkte Ikea en euro till barn som inte hade möjlighet till utbildning. Så vi köpte 2 och sa till William att han skulle ge den ena till ett barn som inte hade det lika bra. Den andra hade vi som reserv ifall han inte ville släppa iväg till välgörenheten. Men det gick bra. Han stoppade i den första och insisterade på att stoppa i den andra men då sa vi att den fick han behålla för att han var så givmild. Jag är verkligen stolt över min äldste son och jag tvekar inte att jag kommer bli lika stolt över min andra son med. Stora hjärtan, jag blir stolt och rörd ??. Mina underbara pojkar!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Patrik heter jag och här kan ni läsa om mitt liv som pappa och fästman.

Vårt kärleksbarn:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014
>>>

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards