Angel of Ashes

Alla inlägg den 25 april 2012

Av Patrik Lejderung - 25 april 2012 20:39

Hej, mina vänner.


NU är shoppingresan till Ullared avklarad. Ska jag vara ärlig så var jag väldigt skeptisk innan. Men så fort vi kom innanför dörrarna och började shoppa så blev det väldigt beroendeframkallande. Och vi hittade en HEL DEL till William. Det blev ungefär 1 kundvagn med bara grejer till honom. Så det kändes väldigt tillfredställande. Trots att vi lyckades bränna ungefär 8000 (vi räknade med 7000). Men det var stort, luftigt och otroligt bra priser. Men som sagt farligt att åka för ofta, man skulle bli personligt konkursförklarad:P Men jag tänkte lägga in lite bilder som jag lovat och så bloggar jag i slutet av veckan nästa gång när Sofie tar studenten. Så ha det så länge och...CIAO!!!;)

 

Jonas och Cissi har laddat med vagn!

 

 

På väg till entrén

 

 

I väntan på öppnandet (vi var näst längst fram) Cissi och hennes mamma Annika

 

 

Barnavdelningen på markplan

 

 

Barnavdelningen fortfarande

 

 

Denna vagn trodde vi skulle räcka. Blev full efter typ 2 timmar med BARA barn-grejer!

 

 

Älsklingen räknar ut hur mycket vi ska betala

 

 

Angel kollar in lite barnartiklar

 

 

Någon korridor i varuhuset

 

 

Jag fick träffa Ola-Conny. Tack för att du ställde upp på fotot! Såg även deras VD Boris, men han var stressad. Och sällskapet såg Morgan. Hade varit roligt att träffa dem alla!

 

 

Smygreklam i varuhuset;)

 

 

Älsklingen med det vi fick för ca 8000

 

 

Jag med vår "fångst";)

 

 

Gumman med kvittot. Dock inget rekord!:P

 

 

Cissis bror Jonas poserar framför bilen som precis fick plats med allt.

 

 

På väg på Uddevalla-bron

 

 

På Uddevalla-bron

 

 

På Uddevalla-bron del 2:)

 

 

Barngrejerna vi fick. Detta motsvarade ungeför 3-4000 av totalen

 

 

Barnkläder del 1

 

 

Barnkläder del 2

 

 

Barnkläder del 3

 

 

Barnkläder del 3

 

Och så vill jag rikta ett stort tack till Cissi, hennes mamma Annika och Cissis brorsa Jonas för en trevlig dag. Vi shoppade i ca 5 timmar men jäklar vad roligt det var!! Och som vanligt så vill jag rikta ett stort Jag älskar dig till både Cecilia och William. Ja just det. När vi kom hem så var Cissis mormor, morfar och morbror här. Så jag ska nog kanske gå och sätta mig med dem. Men väldigt roligt att se dem igen. Och ni får ha det bra med så hörs vi senare i veckan!


Ciao

Presentation


Hej!
Patrik heter jag och här kan ni läsa om mitt liv som pappa och fästman.

Vårt kärleksbarn:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards